BRAND FORUM (Osservatorio culturale dedicato alle strategie di branding)
BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING (The Magazine for Marketing Strategies)
CERMES (Centro di Ricerche sui Mercati e sui Settori Industriali)
CONTENT MARKETING INSTITUTE (Content Marketing strategy, research and “How-To” advice)
E-MARKETER (Business, online marketing and emerging technologies)
GEO MARKETING (Focus Location-based e mobile marketing)
IAB ITALIA (La comunicazione e il marketing digitale in formato audio)
INTERNET SOCIETY (Associazione internazionale che si occupa di promuove lo sviluppo e l’uso di Internet)
MARKETING CHARTS (Hub of marketing data, graphics and analyses)
MARKETING RESOURCES (Marketing Recruitment Specialists)
MARKETING SCHOOL (Marketing podcast)
MARKETING SOCIALE (Casa editrice dedicata ai temi del diritto, dell’economia, della sociologia e della pubblicità)
MARKETING TERMS (Internet marketing reference and index of the best sites & articles)
MARKETING TODAY (Research and Trends related to Marketing)
MARKETING TRENDS (Marketing Trends Podcast)
MASSMARKET.IT (Portale tematico dedicato al mondo dei beni di largo consumo)
NINJA MARKETING (Web Magazine di comunicazione, marketing e innovazione tecnologica)
OIM (Osservatorio Influencer Marketing)
SURVEY (Sviluppo Nuovi Prodotti)
TARGET INTERNET (Digital marketing podcast)
TECHCRUNCH (Focus on the business of the tech industry)
TED (TED talks)